Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
HotelManager.pl
Strona Główna
W Twoim Hotelu
Gastronomia hotelowa
SPA i rozrywka w hotelu
Czystość w hotelu
Nowe technologie
Architektura i design
Wyposażenie
Obsługa klienta
ISO & HACCP w hotelu
Zarządzanie
Marketing hotelu
Inwestycje hotelowe
Finanse i Ubezpieczenia
Prawo
Forum
Wywiad z ...
Forum dyskusyjne
Media i Komunikacja
Targi i wystawy
Marketing mix d...
Marzec pod znak...
Już 12 września...
Konkursy i pokazy
Wydawnictwa branżowe
Encyklopedia
Produkty dla hotelu
Firmy dla hotelu
Hotele w Polsce
Restauracje w Polsce
Who is who
Stowarzyszenia
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Lunch24.pl
Watersystem
Robot - Coupe
Espiga
Local Pizza
Hendi Polska
Fondis
Tech - Prim
Makro Cash & Carry
Heute Service
Artykuły spożywcze
Menos
ABC Espresso
Caffetea
Sokołów
Nektar Natura
Uzdrowisko Wysowa S.A....
Barry Callebaut
Lemonia
Makro Cash & Carry
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Targi i wystawy
Restauracyjny marketing mix dla zarządzających lokalami gastronomicznymi


Organizator XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro zapewnia szeroki wachlarz szkoleń z zakresu marketingu, promocji i budowania wizerunku lokalu.

W trakcie pierwszych dwóch dni Targów odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia autorytetów kulinarnych, m.in. Marty Gessler, właścicielki warszawskiej Qchni Artystycznej.

Precyzyjne określenie celów marketingowych, rola spójnego wizerunku oraz dobrze zaplanowane działania promocyjne, które pomogą wyróżnić ofertę restauracji na tle konkurencji, to elementy decydujące o sukcesie lokalu. Targi EuroGastro, które odbędą się 20-22 marca br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56c, to dobra okazja do zdobycia bądź uporządkowania tej wiedzy.

Goście specjalni
 
Na konferencji pt. Aranżuj, gotuj, zarabiaj, czyli jak z sukcesem wykreować restaurację… organizowanej przez Food Service Magazyn HoReCa omówiona zostanie tematyka dotycząca tworzenia marketingowej i kulinarnej wizji lokalu oraz sposobów budowania charakterystycznego i spójnego wizerunku restauracji. Uczestnicy dowiedzą się także jakimi sposobami przyciągnąć i utrzymać uwagę gości oraz mediów. Dodatkowo obecni będą goście specjalni, którzy podzielą się swoim doświadczeniem.

Będą to Marta Gessler – założycielka Qchni Artystycznej (sukces marketingowy w kategorii Autorytet kulinarny), Justyna Kosmala z Charlotte chleb – wino (sukces marketingowy w kategorii Trendsetter) oraz Justyna Zdunek z Metamorfozy (sukces marketingowy w kategorii Regionalizm).

Naukowe spojrzenie
 
Specjalistki z Katedry Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji SGGW w ramach seminarium Wybrane aspekty strategii marketingowej lokalu gastronomicznego poprowadzą trzy spotkania poświęcone wyróżnieniu oferty lokalu na tle konkurencji. W trakcie wykładów pt. Główne trendy w ofercie kulinarnej gastronomii: Jak wyróżnić się na tle konkurencji, Kreacja marek w gastronomii oraz Innowacyjne formy promocji w gastronomii przybliżą słuchaczom tematykę najnowszych trendów kulinarnych, a także najskuteczniejsze strategie stosowane przy tworzeniu identyfikacji marek w gastronomii, m.in. nazwy, logotypu, które przełożyły się na rozpoznawalność restauracji.

Uwzględnione zostaną także nowoczesne działania promocyjne z zakresu reklamy, promocji sprzedaży, PR oraz
marketingu bezpośredniego. Uzupełnieniem seminarium SGGW będą jeszcze dwie prezentacje: Usługi gastronomiczne w zaspokajaniu potrzeb żywieniowych współczesnego turysty oraz Zarządzanie rotacją stolików w lokalu gastronomicznym.

 
Umiejętne planowanie
 
Warsztaty pt. Jak umiejętnie przygotować kalendarz promocji restauracji, które zostaną poprowadzone przez ekspertów z firmy AF Media, właściciela Serwisu Gdziezjesc.info®, na przykładach wskażą jak mogą wyglądać cele marketingowe w różnych okresach funkcjonowania restauracji oraz jak zaplanować działania promocyjne na przestrzeni roku. Uczestnicy szkolenia pod okiem specjalistów przygotują wstępny kalendarz promocji swojej restauracji. Dodatkowo będzie można pozyskać wiedzę, jak umiejętnie wykorzystać budżet przeznaczony na kampanię reklamową, uwzględniając przy tym potrzeby i możliwości lokalu.

Warunki uczestnictwa
 
Koszt warsztatów organizowanych przez Food Service Magazyn HoReCa wynosi 49 zł, pozostałe są bezpłatne. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja i wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie organizatora szkolenia.

Więcej informacji o warsztatach:
 
Warsztaty Food Service
Warsztaty SGGW
Warsztaty AF Media, Gdziezjesc,info®

Szkolenia odbędą się na terenie Targów EuroGastro, na które obowiązuje oddzielna rejestracja. Można jej dokonać na miejscu lub on-line na www.eurogastro.com.pl/rejestracja.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR Artek Lunch24.pl Manitowoc Foodservice Convotherm Fondis M&M Gastro Na Lunch 007Gastro.pl Winterhalter Gastronom Polska M. Ferber Wypożyczalnia Sprzętu Cateringowego Demi Co. HellCold Voigt Steinberg RM Gastro Caffetea Zakłady Chemiczne EmiChem P.P. Gorbi Tech - Prim Espiga Mazowiecka Grupa Szkoleniowo – Doradcza Iguana - Gastro Cryogen Gaspol LMS Online Sp. z o.o. RATIONAL Sp. z o.o. Belfood Barson Iglotex
Copyright by Gastrona.pl 2000